Hold din fest i hyggelige omgivelser
Festlokaler i WOW PARK Skjern
Lej smukke festlokaler idyllisk beliggende i den vestjyske skov
Har du brug for festlokaler ved Ringkøbing eller Skjern?
Det er vigtigt, at rammerne er på plads. Både når du skal arrangere et firmaarrangement, et seminar, en personaledag, en konference eller årets firmajulefrokost sammen med dine kolleger, eller hvis du skal holde en privat fest og har brug for unikke selskabslokaler. F.eks. som et anderledes sted at holde konfirmation, fødselsdag, barnedåb eller et andet arrangement. Både du og gæsterne skal føle jer godt tilpas og skal have mest muligt ud af dagen.
Den nyligt renoverede hovedbygning i WOW PARK Skjern er den perfekte ramme til afvikling af et arrangement helt tæt på naturen.
Hvis du har brug for anderledes og spændende lokaler i Vestjylland, så vælg WOW PARK Skjern i den vestjyske skov.
Anderledes festlokaler
Hold fest i ”de gamle stuer” på Løvstrupgaard ved Skjern.
I hovedbygningen, hvor det gamle børnehjem på Løvstrupgaard har været, har vi et stort flot festlokale. I festlokalet er der fløjdøre ind til det tilstødende lokale, og der er også døre fra festlokalet ind til et ekstra lokale, som f.eks. kan bruges til legerum for børnene, eller man kan dække op til siddende gæster derinde.
Der er en 75" skærm i det store lokale.
Hovedbygningen lejes ud samlet, hvor der i alt er plads til 60 personer.
Hvis du lejer hovedbygningen, får dine gæster også adgang til hele parken i parkens åbningstid, uden det koster ekstra.
Prisen for at leje hovedbygningen i WOW PARK Skjern er fra 9.500 kr.
Derfor skal du vælge WOW PARK til din næste fest eller firmaarrangement
Vi har holdt fest i hovedbygningen i WOW PARK Skjern og kan kun anbefale at holde et arrangement der.
Lanni Nielsen
Aktiviteter for alle
Kravl op, sving dig og rutsje ned
Prøv dig selv af i den vilde skov. Her er alt lige fra Kæmpeslynger og hængebroer i 10 meters højde til underjordiske huler og sjove svævebaner.
Kom i flok
Tag bare hele familien, foreningen eller firmaet med
Store grupper (+20 pers)
Firmaarrangementer
Foreninger
Skolebesøg